Personeelsadministratie, Payrolling en Financiele Administratie vanuit Emmen

Personeelsadministratie


- Begeleiding verzuimtraject medewerkers (ziek en hersteldmeldingen)
- Aanvragen uitkeringen
- Aanvragen (loonkosten)subsidies
- Aanvragen proefplaatsingen
- Digitaal dossier aanleggen
- Ondersteuning HRM vraagstukken
- Ondersteuning opstellen arbeidsovereenkomst
- Verlofregistratie

Payrolling


Loonpartners bied u ook de optie aan om uw medewerkers te Payrollen zodat wij voor uw bedrijf de optimale oplossing kunnen bieden die past binnen uw bedrijf.
Voor Payrolling werkt Loonpartners samen met de hoofdvesting in Emmen van een NEN 4400-1 gecertificeerd bedrijf zodat de kwaliteit gewaarborgd is.


Wat is payrollen precies?
Bij Payrolling worden uw huidige of toekomstige personeelsleden op papier in dienst genomen en de payroll organisatie word hiermee juridisch werkgever in tegenstelling tot personeel wat bij u op de loonlijst staat.
Hierdoor worden alle arbeidsrechtelijke risico's overgenomen van u als opdrachtgever.
Dit betekent dat alle (salaris)administratieve handelingen zoals het opstellen van een arbeidsovereenkomst, loondoorbetalingen, pensioenfonds, CAO aanpassingen, loonstroken opstellen, kosten arbo-dienst etc. tot ons dienstenpakket behoren.

U als opdrachtgegever blijft verantwoordelijk voor werving en selectie, planning (inroosteren), en de gang van zaken op de werkvloer zodat voor de werknemer er in feite weinig veranderd.

Financiële Administratie


Liever uw complete financiele administratie onderbrengen bij Loonpartners ook dit behoort tot de mogelijkheden.